Politica de retur
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a va retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail la adresa office@saveenergy.ro. Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Coletele cu Ramburs nu vor fi primite fără nicio excepție.
Expediați produsele la adresa Str. Record, nr. 19B, Sibiu, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Produsele returnate trebuie sa fie în forma lor originala, fără a fi deteriorate sau utilizate.
Produsele se vor returna în cutiile originale, ambalate corespunzător cu materiale de protecție (hârtie, folii, pungi, carton etc.) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale căror cutii nu sunt protejate corespunzător. Produsele returnate vor fi însoțite de factura originală.
SOLAR KIT TECHNOLOGIES SRL poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.
Restituirea banilor se face doar prin virament într-un cont bancar (cel completat anterior la secțiunea “Cererea de retur”), în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data comunicării returului.
Vă recomandăm să verificați cu mare atenție datele completate (contul IBAN etc.) pentru a exclude posibilitatea virării banilor în alt cont. *IMPORTANT: Transferul banilor către clienți, îl putem efectua DOAR către un cont bancar în LEI/RON și NU către alte conturi în euro sau diverse valute. De reținut și că banii vor apărea pe extrasul dvs. bancar, ca provenind de la firma Solar Kit Technologies SRL.
Întrucât banii încasați de la clienți sunt virați într-un cont bancar, singura modalitate prin care noi vă putem returna acești bani este tot într-un cont bancar.
Suma rambursată va fi cea a produselor, transportul dus-întors va fi suportat de către client chiar dacă inițial transportul a fost gratuit. Transportul gratuit este valabil doar dacă produsele nu sunt rambursate.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare
Produse excluse, fără drept de returnare
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisă/ cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă:
– consumabile (acumulatori, baterii, etc.);
– produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
– produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Aceste limitări se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Mențiuni
În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și obligatoriu însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare inițială de până la 100% din valoarea produsului.
Clientul nu poate returna un produs care a fost folosit, sau prezintă urme vizibile de utilizare, lucru care ar face imposibilă revânzarea produsului ca un produs nou.
Dacă clientul a achiziționat mai multe produse identice, poate returna un singur produs de același tip desigilat, restul produselor trebuie să fie sigilate pentru a fi acceptate ca retur.
Nu fac obiectul garanției/returului produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, software parolat etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor, etc. precum și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere, ori programe, decât cele originale. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate cauzează pierderea garanției/dreptului de retur.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 și 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate/modificate.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se poate accepta retur, în anumite cazuri, numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferență dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporturi de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valorii pentru aducerea la conformitate.
În cazul în care produsul returnat are și urme de uzură și ambalajul original deteriorat sau incomplet, produsul se preia în unitatea Service pentru expertiză și informare cu privire la cotația de preț în vederea aducerii la conformitate pentru a putea fi repus în procesul de vânzare. Diminuarea se aplică la nivel procentual (între 5% – 100%).