Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Solar Kit Technologies S.R.L. se angajează să depună toate eforturile necesare pentru prelucrarea datelor dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei.
1. Cine suntem și cum ne puteți contacta
Save Energy este denumirea comercială a SOLAR KIT TECHNOLOGIES S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Sibiu, Str. Record nr. 19B, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J32/9/06.01.2023, cod unic de înregistrare fiscală RO47413283 (în continuare “SAVE ENERGY” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.
Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați Responsabilul SAVE ENERGY cu protecția datelor la adresa de e-mail office@saveenergy.ro sau prin poștă sau curier la adresa Sibiu, str. Record, nr. 19B – cu mentiunea: în atenția Responsabilului SAVE ENERGY cu protecția datelor.
2. Ce reprezintă datele cu caracter personal?
Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adică orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal, IP sau număr de telefon.
Vizitatorii sitului sunt acele persoane vizate, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.
O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Întotdeauna, când solicităm datele dvs. personale o să vă explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la ele. Bineînțeles, vă informăm că oricând doriti, vă punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre dvs. și bineînțeles că le vom șterge dacă ne solicitați acest lucru.
3. Ce categorii de date cu caracter personal colectăm
Noi, colectăm date cu caracter personal pentru a putea răspunde cu succes solicitărilor dvs.
Furnizați unele din aceste date direct, de exemplu, atunci când ne scrieți un mesaj prin intermediul formularului de contact. Sau furnizați indirect date de identificare prin adresa dvs. IP. Noi nu folosim adresa dvs. IP pentru a vă identifica, dar vă informăm că aceasta este stocată în momentul în care accesați situl nostru – în principal din motive de securitate. Aveți dreptul de a solicita ștergerea IP-ului.
Obținem o parte din aceste date (cum ar fi IP-ul) prin înregistrarea modului în care interacționați cu situl nostru.
Datele cu caracter personal pe care le colectăm, în funcție de interacțiunile pe care le aveți cu situl nostru, sunt următoarele:
- Prin plasarea unei comenzi
Pe site-ul nostru vă puteți crea un cont, iar prin plasarea unei comenzi valide ne transmiteți voluntar următoarele date:
-nume și prenume – pentru identificare
-adresa de email – pentru comunicare și validarea contului
-adresa poștală de livrare a produselor comandate
-adresa de facturare
-numărul de telefon
Datele cu caracter personal solicitate în momentul transmiterii comenzii sunt folosite DOAR pentru
– emiterea facturii conform legislației în vigoare, Codul Fiscal
– livrarea comenzii plasate, prin intermediul companiei partenere, care asigură serviciul de livrare a produselor comandate pe site-ul nostru.
Datele cu caracter personal pe care noi le transmitem către firma de curierat sunt următoarele
– numele și prenumele,
– adresa de livrare a produselor comandate,
– numărul de telefon.
Datele vor fi stocate de către companiile de curierat strict pentru timpul necesar livrării produselor comandate, după care acestea vor fi șterse sau anonimizate și păstrate strict pentru statistici. Vor fi însă păstrate acele date care sunt necesare pentru îndeplinirea temeiului legal ce rezultă din Codul fiscal cu privire la facturare.
- Pentru a transmite un mesaj prin intermediul formularului de contact
Ne puteți transmite un mesaj prin intermediul oricărui formular de contact sau de comandă. Mesajul dvs. va fi transmis către office@saveenergy.ro. Când transmiți mesajul ne oferiți voluntar următoarele informații:
-nume și prenume – pentru identificare
-adresă de email – pentru comunicare
-număr de telefon – pentru comunicare
-mesaj – Câmp în care puteți expune problema sau întrebarea dvs.
Datele cu caracter personal solicitate în momentul transmiterii mesajului sunt folosite DOAR pentru a putea lua legătura cu dvs. și a răspunde cererii dvs.
Date transmise involuntar, atunci când interactionați cu websitul nostru:
- Adresa IP – Atunci când vizitați situl nostru, adresa IP este înregistrată. Însă noi NU folosim adresa dvs. de IP pentru a vă identifica sau pentru a fi folosită în alte scopuri.
- Sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații despre modul în care ați interacționat cu site-ul. Putem colecta aceste informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare.
- Datele pe care le colectăm prin intermediul call – centerul nostru sau atunci când ne contactați.
- Datele pe care le transmiteți când solicitați asistență pentru clienți, conversațiile prin telefon sau sesiunile de chat (Facebook Messenger sau Whatsapp) cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.
- Cookie-uri
Analize și statistici privind funcționarea site-ului, cookies și tehniologii similare, având ca temei juridic GDPR art. 6(1)(f) – interes legitim – pentru cookies necesare si functionale
GDPR art. 6(1)(a) – consimtamant – pentru cookie-urile de analiza, tracking si publicitate comportamentala.
Folosim doar cookie-uri pentru statistici, cookie-uri ce pot fi dezactivate direct din browser-ul tău. Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înțeleagă modul în care vizitatorii interacționează cu site-urile prin colectarea și raportarea informațiilor în mod anonim.
Furnizorul de servicii cu care colaborăm pentru a măsura traficul site-ului este Google Analytics, iar mai jos vă prezentăm cookie-urile folosite
DENUMIRE |
FURNIZOR |
SCOP |
EXPIRARE |
TIP |
_ga |
saveenergy.ro |
Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. |
2 ani |
HTTP Cookie |
_gat |
saveenergy.ro |
Used by Google Analytics to throttle request rate |
Session |
HTTP Cookie |
_gid |
saveenergy.ro |
Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. |
Session |
HTTP Cookie |
Puteți dezactiva aceste cookie-uri cu ajutorul browser-ului folosit.
4. Scopurile și temeiul juridic al prelucrării datelor dvs.:
Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când vi se solicită să furnizați date cu caracter personal, aveți dreptul să refuzați. Alegerea vă aparține și vă respectăm decizia.
Dar dacă alegeți să nu furnizați date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu puteți obține informațiile pe care le doriti (de exemplu prin transmiterea informațiilor dumneavoastră atunci când plasați o comandă pe site).S-ar putea să nu aveți posibilitatea de a cumpăra de pe site, iar experiența dvs. pe siteul nostru poate fi influențată negativ.
- Prelucrarea datelor pentru procesarea comenzilor efectuate pe saveenergy.ro având ca temei juridic GDPR art. 6(1)(b) – incheierea si executarea contractului.
–Numele și prenumele–
Cum vă folosim numele și prenumele? |
De ce? |
Ca să vă putem expedia coletele. |
Este necesar ca dvs. să ne furnizați anumite date personale pentru a ne putea onora contractul pe care îl încheiem în momentul în care plasați o comandă. Nu putem expedia coletele/produsele dacă nu vă solicităm și nu folosim numele și datele dvs. de contact. |
Pentru a vă anunța care e stadiul comenzii dvs., vă putem trimite mailuri, sms-uri sau notificări. |
Trebuie să facem asta pentru a vă putea anunța în ce stadiu se află comanda dvs. |
Pentru a detecta și pentru a preveni fraude |
Pentru a preveni folosirea datelor dvs. de către alți utilizatori, este necesar să vă trimitem mailuri pentru a vă confirma identitatea. |
Asistență pentru clienți |
Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență (detalii) fie direct, prin call center. |
–Contul IBAN–
Cum folosim codul IBAN? |
De ce? |
Vă putem solicita codul IBAN în caz că doriți să returnați sau să schimbați un produs. |
Pentru a putea achita suma pe care o datorăm în caz de retur sau schimb de produse. |
—Istoricul /transcriptul conversațiilor avute cu dvs.–
Trebuie să avem o evidență asupra lucrurilor pe care ni le-ați transmis prin telefon, chat sau social media.
Cum folosim istoricul conversațiilor avute cu dvs.? |
De ce? |
Îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport. |
Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul încheiat cu dvs. și pentru a vă putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea cu departamentul de suport de la SaveEnergy.ro. |
Pentru a exemplifica angajaților situațiile întâlnite. |
Astfel încât, în momentul în care vă contactează, vor avea o imagine de ansamblu asupra istoricului dvs. și vă va putea oferi servicii personalizate/de calitate. |
—Istoricul comenzilor și produsele adăugate în coș–
Ce ați cumpărat și ce ați salvat în coș pentru mai târziu.
Cum folosim istoricul cumpărăturilor și al produselor salvate în coș? |
De ce? |
Vă prezentăm și vindem produse |
Trebuie să salvăm aceste produse în coș pentru a putea duce la bun sfârșit contractul încheiat cu dvs. Dacă nu puteți adăuga produse în coș, nu puteți cumpăra de pe magazinul nostru. |
Vă oferim suport tehnic și procesăm retururi. |
Trebuie să salvăm produsele comandate pentru a putea duce la bun sfârșit contractul încheiat cu dvs. |
—Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosiți siteul
Informațiile pe care ni le dați când navigați pe siteul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosiți siteul.
Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta dvs. și despre cum folosiți siteul |
De ce? |
Îmbunătățim experiența dvs. pe site, oferindu-vă versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului dvs. |
Vă oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site posibilă. |
Protejăm siteul |
Pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva dvs. sau a siteului nostru. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor. Temei juridic: GDPR art 6(1) (f)- interes legitim. |
5. Perioada de retenție a datelor cu caracter personal
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.
În cazul în care v-am emis o factură, datele dvs. vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii. În cazul în care sunteți un angajat al companiei, datele dvs. vor fi păstrate pe o perioadă de 75 ani, conform Codului Muncii.
6. Cu cine partajăm datele cu caracter personal?
Nu vom dezvălui informațiile dvs. către terțe părți, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimțământul dvs.
Totuși, este posibil să dezvăluim informațiile dvs. către următoarele entități:
Furnizori de servicii. Putem dezvălui informațiile dvs. altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare, companiilor care se ocupă de mentenanța website-ului sau care trimit e-mailuri în numele nostru.
Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.
Aceste entități au o capacitate limitată de a utiliza informațiile dvs. în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;
Informațiile oferite de dvs., ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de muncă sau pentru comunicări comerciale sau răspunsuri la solicitările trimise de dvs., iar în cazul unor solicitări legitime, vor fi transmise către autoritățile statului:
Inspectoratul Teritorial de Muncă,
Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,
Autorități Judecătorești
Altor părți cu consimțământul sau la instrucțiunile dvs.
În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidențialitate, este posibil să transmitem informațiile terților cărora consimțiți sau solicitați să efectuăm o asemenea dezvăluire.
7. Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.
8. Ce drepturi aveți ca persoană vizată?
Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alineatul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.
Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
- dreptul la informare și acces;
- dreptul de intervenție asupra datelor;
- dreptul la rectificare;
- dreptul la ștergerea datelor;
- dreptul la restricționarea prelucrării;
- dreptul la portabilitatea datelor;
- dreptul de opoziție și procesul decizițional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
- dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).
9.Contact
Dacă aveți nevoie de orice informații legate de siteul, produsele sau serviciile S.C. SOLAR KIT TECHNOLOGIES S.R.L. ne puteți contacta la adresa office@saveenergy.ro
Dacă:
– doriți să aflați mai multe detalii despre informațiile din această pagină
– doriți să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre dvs.
– doriți să vă exercitați oricare din drepturile enumerate mai sus
– sau dacă aveți o plângere la adresa noastră
Vă rugăm să ne scrieți la adresa de email office@saveenergy.ro sau la numărul de telefon 0728 887 146 (tarif normal).