Garanția produselor
Toate produsele beneficiază de garanția legală pentru lipsa de conformitate, conform dispozițiilor legale în vigoare.
Produsele (atunci când este cazul) sunt însoțite de Certificate de calitate și conformitate ale producătorilor sau importatorilor. Orice reclamație va fi adusă la cunoștința companiei în maximum 48 de ore de la recepția produselor, urmând ca aceasta sa fie transmisă producătorului/importatorului produselor respective, spre soluționare. Compania nu garantează și nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care produsele achiziționate nu sunt utilizate în scopurile pentru care ele au fost proiectate / fabricate. De asemenea, compania nu răspunde de eventualele defecțiuni ale produselor cumpărate de pe site. Toata responsabilitatea acestor defecțiuni și repararea lor revine în sarcina producătorului/importatorului sau a service-ului autorizat de acesta.
De asemenea, produsele cumpărate prin intermediul acestui site pot beneficia de garanția comerciala a producătorului. Astfel, dacă este cazul, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului. Solar Kit Technologies SRL nu este responsabilă în mod direct de serviciile de garanție care sunt oferite și deci va fi responsabilitatea celui care oferă aceasta garanție.
În cazul garanției comerciale oferite de către Solar Kit Technologies SRL aceasta este de 12-60 luni în funcție de tipul produsului. Garanția comercială este trimisă cumpărătorului o data cu produsul achiziționat. Termenii garanției sunt specificați în garanția respectivă.
Pentru acordarea garanției comerciale, produsele trebuiesc însoțite de factură și certificatul de garanție, accesoriile aferente (dacă este cazul), cat și de ambalajele (cutiile) originale ale produselor.
În cazul expedierii unui produs către service pentru garanție, acesta trebuie să sosească exclusiv prin CURIERAT și cu taxele de expediere achitate de către client.
În cazul în care pentru produsul expediat la garanție se constată disfuncționalități, vicii ascunse sau nereguli de funcționare, conform garanției, costurile de expediție pentru coletul cu produsul reparat în perioada de garanție, va fi achitat sau rambursat de către Solar Kit Technologies SRL.
Pentru produsele trimise pentru garanție și la care nu se constată probleme acoperite de garanție, Clientul va suporta toate taxele de transport.
Această Garanţie limitată nu se va aplica niciunui produs sau niciunei componente a acestuia care:
- a fost reparată sau modificată în afara service-ului autorizat al Furnizorului, astfel încât, conform aprecierii acestuia, să îi afecteze posibilitatea de exploatare;
- a fost supusă modificării, accidentării, utilizării necorespunzătoare, abuzului, neglijenţei sau uzurii anormale;
- a fost instalată, exploatată sau folosită în mod contrar instrucţiunilor Furnizorului sau din cauza nerespectării instrucţiunilor Furnizorului pentru exploatare şi întreţinere; sau
- a fost supusă presiunii anormale sau neobişnuite fizice sau electrice sau condiţiilor de mediu, folosită în mod necorespunzător sau manipulată sau exploatată în mod neglijent.
Furnizorul nu va fi răspunzător pentru daunele cauzate de acţiunile terţilor, descărcările atmosferice, supratensiuni, influenţe chimice şi pentru pierderea şi avarierea în timpul deplasării sau pentru orice alta cauza neimputabila acestuia. Garanţia nu include înlocuirea pieselor supuse uzurii normale.
Toate schiţele, descrierile, publicitatea realizate de Furnizor şi oricare descrieri sau ilustraţii incluse în cataloagele sau broşurile sale sunt emise sau publicate cu unicul scop de a oferi o idee aproximativă despre produsele descrise în acestea. Acestea nu vor fi parte integrantă din prezentul contract.